بهترین روش درمان خشکی واژن

خشکی واژن

خشکی واژن بیماری است که اغلب بانوان از آن رنج می برند و احساس ناخوشایندی در زندگی و رابطه زناشویی خود دارند و درمان این بیماری می تواند کمک شایانی به وضعیت روانی و جسمی خانم ها کند تا پس از درمان این عارضه حس خوب لذت را دوباره تجربه کنند، تجربه ایی  بسی دلپذیر پس از درمان می تواند تمامی خستگی ها و دردسرهای راه های طولانی از تشخیص تا درمان را از بین ببرد و لبخند رضایت را بر لبان خانم ها بنشاند.

خشکی واژن، همانطورکه از نامش پیداست همچون گیر افتادن در کویری است که زنان برای هرچه زودتر خلاص شدن از این وضعیت دست به هر کاری میزنند، همچنین یکی از راه ها برای از بین بردن موقت خشکی واژن استفاده از روان کننده ها می باشد.

خشکی واژن یکی از شایع ترین بیماری ها در زنان است که ابتلا به این بیماری به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. به طور معمول این بیماری در سنین مختلف و اغلب با بالارفتن سن و کاهش تولید کلاژن ایجاد می شود. همچنین از دیگر عوامل به وجود آمدن خشکی واژن کاهش سطح هورمون استروژن یا همان هورمون زنانگی می باشد.

درمان خشکی واژن از جمله درمان هایی  است که از اهمیت ویژه ایی برخورددار است و روش انجام آن، پزشک متبحر و مجربی را می طلبد.

بهترین روش درمان خشکی واژن

علائم خشکی واژن

یکی از سوالات رایج در میان اکثریت زنان این است که خشکی واژن چه علامت هایی را به همراه دارد؟ از جمله این علامت ها می توان به  احساس سوزش و خارش در مجاری ادراری، کاهش میل جنسی و احساس درد در هنگام رابطه جنسی و ایجاد عفونت در دستگاه تناسلی اشاره نمود.

بانوان عزیز لطفا به محض مشاهده چنین علامت هایی حتما در اسرع وقت به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه نمایید تا با تشخیص به موقع درمان بیماری خشکی واژن صورت گیرد.

علل ابتلا به خشکی واژن

علل متعددی می تواند منجر به بروز خشکی واژن در افراد شود که علت ایجاد آن عبارت است از: افسردگی، مصرف بی رویه مشروبات الکلی، استعمال دخانیات و مواد مخدر، انجام ورزش های بدنی به روش نا صحیح، زایمان و شیردهی، دوران یائسگی، حساسیت به انواع مختلف ابزار های جلوگیری از بارداری و …